Sponsorlopers Nijmeegse Vierdaagse ‘did it again’

Opnieuw hadden we de eer dat vier sponsorlopers meelopen in de Nijmeegse Vierdaagse voor de Stichting Sclerodermie Nederland. Martinus Zuiderveld liep maar liefst voor de tiende keer mee. Verder liepen mee: Ardie Derks, Tineke Lentz samen met haar man Fred, en Bianca Wouters.

Op de eerste dag speelde de warmte iedereen wel parten. Gelukkig stond er wat wind. Dag 2 verliep voorspoedig, hoewel Martinus op zijn nieuwe schoenen toch een blaar liep. Op dag 3 maar weer zijn oude schoenen aan, die zijn inmiddels gewend geraakt aan lange afstanden.

En op dag 4 de zegetocht over de Via Gladiola: alle lopers hebben hun doel gehaald. Martinus met blaren, maar wel een Gouden Loper (10e keer) Ardie met pijnlijke knie en heup  – nu de negende keer, zit er nog een tiende keer in? Tineke en Fred zijn moe maar voldaan na hun vierde Vierdaagse. En Bianca kan terugkijken op een succesvolle eerste editie. Ze werden allen met een koud drankje en een bemoedigend woord in de Sponsorlooptent opgevangen door Marlouce Biemans, die zich spontaan opwierp voor deze taak. Onze lopers hebben samen 7240 euro bij elkaar gelopen voor de Stichting Sclerodermie Nederland. Chapeau en heel veel dank!!

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.