De Nijmeegse Vierdaagse – Al onze sponsorlopers hebben de eindstreep gehaald!

Op 18, 19, 20 en 21 juli was het spektakel van de Nijmeegse Vierdaagse. Editie nummer 101. Er liepen dit jaar maar liefst vier lopers mee om geld in te zamelen voor onze stichting! Martinus Zuiderveld, Ardie Derks, Tineke Lentz en Brigitte van de Ven. Wilt u hen sponsoren? Dat kan nog tot eind augustus via:

Dag 4: Iedereen heeft de eindstreep gehaald! Het bedrag dat onze vier sponsorlopers op dat moment bij elkaar hebben gelopen is maar liefst: 5373 euro!!! Maar dat hoeft nog geen eindbedrag te zijn: de lijnen staan nog tot eind augustus open.

Ardie en Tineke hebben samen 460 euro opgehaald. Zij hebben zelf sclerodermie. Tineke was te moe om op de foto te gaan.

De teller van Martinus stond op de vierde dag op 4513 euro. Zijn vrouw heeft sclerodermie.

Brigitte liep voor haar zus, die sclerodermie heeft, en zamelde 400 euro in.

Algemene indruk: het was erg zwaar. Ook de laatste dag was het weer erg warm, maar de zorgzaamheid van alle mensen langs de route maakte een hoop goed. Tineke en Fred kwamen als eersten binnen. Voor Fred was het de eerste keer en hij vond het erg pittig… zijn rechtervoet vond dat ook. Tineke liep voor de derde keer – “en misschien wel voor de laatste keer.” Daarna kwamen Martinus en Brigitte over de eindstreep, ze hadden elkaar onderweg gevonden en liepen het laatste uur samen. Martinus is een wat ervarener loper (dit was de negende keer). Brigitte riep meteen na de finish: “Dit nooit meer!” Om tien minuten later vrolijk te verkondigen dat ze volgend jaar met haar zoontje mee gaat lopen. Als laatste kwam Ardie binnen. Ze had haar tocht expres wat ‘uitgerekt’ om er langer van te genieten. De laatste kilometers waren voor haar emotioneel en dat kostte wat tijd, maar uiteindelijk kwam ze redelijk fit over de eindstreep.

Wilt u weten wie onze sponsorlopers zijn en waarom ze voor ons lopen? Kijk dan onder het tabblad Nieuws –> Activiteiten

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.